Flying Pilot!
About Links Entries

________________________________________________________________________________________
Friday, November 2, 2012 | 12:33 PM | 0 Pilot Terbang
Assalamualaikum


First day sekolah.Awak tak kenal sesiapa pun .Awak keseorangan and awak bosan sangat-sangat.Yang paling teruk awak kenal buli dengan malaon-malaon mana ntah..Diorang ambil purse awak and masa tu saya datang and suruh diorang pulankan balik.Awak berterima kasih dekat saya.And start dari haritu kita kawan.Kita rapat sangat.Kita selalu balik sama-sama.Lepak dekat tempat rahsia kita setiap petang.balik sekolah sama-sama..macam-macam lah kita buat sama-sama..sampai cikgu ingat kita couple.HAHA!Kita kawan lama...sampai form 5..lama kan?Parents kita pun dah kenal kita berdua sebab selalu pergi and balik sekolah sama-sama.Lepas habis je periksa SPM ,esoknyer kita lepak dekat tempat rahsia kita..permandangan dekat situ cantik sangat..angin dah la kuat..Masa tu awak marah dengan saya sebab ....ape ntah..lupa! and masa kita tengah bertengkar tuh saya tiba-tiba lamar awak jadi girlfriend saya..terkejut berukss awak.!HaHa! Start haritu status kita dari kawan bertukarlah jadi pasangan kekasih.. suuuweettt gitu!heheh...Bila result dah keluar kita sama-sama score and dua-dua gembira.Lepas beberapa minggu saya ajak awak jumpa dekat tempat rahsia kita...saya cakap penting sangat..Awak datang and masa tu saya cakap yang saya dapat tawaran belajar dekat luar negara..parents saya suruh pergi.Awak terus menangis..Lepas tu awak marah saya.."Awak cakap awak nak jaga saya!awak cakap awak nak kahwin dengan saya lepas kita sama-sama dapat ijazah nanti.. mana semua janji awak???"Saya lap airmata awak.Saya cakap saya janji walaupun kita jauhh tapi awak tetap ada dalam hati saya.Saya janji lepas je saya habis belajar saya terus balik and kita kahwin ye ?? So sekarang awak jangan menangis..Kita dua-dua agree...Semenjak saya pergi kita selalu chat sama-sama,kadang-kadang skype lah..macam-macam...tapi lepas beberapa bulan awak terus hilang..awak tak balas message saya..tiap-tiap hari saya tunggu awak..tapi awak tak jugak muncul...lepas beberapa tahun saya dah habis belajar..saya balik ke malaysia...Petang tu saya terus pergi rumah awak..Yang bukak mak awak.. Saya happy jumpa mak awak..dalam hati saya *bakal mak mertua tuh kena hormat sikit..* heheeh and bila saya tanya pasal awak..muka mak awak terus berubahh..mak awak cakap awak dah takde..saya tanyalah awak pergi mana?awak balik pukul berapa?Then mak awak cakap awak dah meninggal! Saya terkejut! Saya cakap makcik jangan main-main.Mak awak cakap awak kena langgar dengan lori masa ontheway balik dari airport..Awak pergi airport sebab nak ambil tiket pergi ke tempat saya belajar sebab nak jumpa saya...dan masa tu dummm! saya terus jatuh dekat tanah..saya dah tak boleh tahan air mata saya...awak kenapa awak tinggalkan saya?Kan kita dah janji nak hidup sama-sama...Mak awak bawak saya pergi kubur awak.. and mak awak bagi satu sampul surat.dia kata dari awak..dalam surat tu awak tulis sikit je..

Awak,maaf sebab saya tak dapat tunggu awak..nanti awak balik awak datanglah melawat saya..sedekahkan saya yassin ke. saya tunggu awak dekat 'sana' ye.. saya sayanggg awak.

Dalam hati saya menjerit.."Awak tunggu saya tau"




OlderPost NewerPost


_______________________________________
Sticky Notes


Hi. Thanks for dropping by. To my dearest Pilot ♡ , I gave you the key to my heart. Keep it safe and don't loose it or let it rust. I trust you. I am in love with you and I'll always be there for you. I love you. A lot. ♡
_______________________________________
Big Claps

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google